Friday, July 25, 2008

Ketika dalam perjalanan pulang ke rumah petang tadi saya mendapat panggilan telefon dari Pn Rozita Yahaya , Guru Besar SK Bandar Baru Bangi. Seronok benar rasanya hati kerana sudah lama saya tidak mendengar suaranya. Seingat saya sudah hampir setahun lebih iaitu sejak saya bersara. Rindu benar saya dengan rakan-rakan yang berpangkat adik kepada saya. Dahulu, ketika saya bertugas sebagi Ketua Sektor kami kerap berjumpa sebab kami sama-sama dipilih oleh Unit Akademik Bahagian Sekolah Kementerian Pelajaran untuk menjayakan TOT IL. Kami ke Serawak, ke Sabah, Ke Langkawi dan lain-lain tempat lagi untuk menyampaikan ceremah IL.
Kata Rozita beliau mahu berjumpa saya esok kerana kebetulan besok saya akan ke SMK Batu 6 Bandar Baru Bangi atas jemputan perkembangan staf di situ.Tak sabar rasanya mahu berjumpanya!

No comments: