Tuesday, November 3, 2009

Jumpa Kawan!

Walaupun sebuk membuat gubahan hantaran Intan, saya setuju juga ke Mesyuarat Persatuan Sejarah di Seri Negeri jam 3.30 petang tadi. Ini disebabkan Mi datang mengambil saya di rumah .Kalau orang dah sanggup datang ambil dan saya pula masih tak mahu pergi, itu namanya melampau bebenau............!
Sebaik tiba di ODT, saya dah mula rasa seronok. Ramai kawan lama ada . Aduh! Nampaknya Semua veteran aja yang datang ni? Yang muda-muda mana mereka? Tak minat nak berpersatuankah? Atau sebuk bebenau? Kalau pun sebuk bebenau, sesekali elok juga buat kerja-kerja yang tak bergaji ni~
Masa menghadapi jamuan petang tadi, saya ditanya oleh sesaorang yang duduk di sebelah,
Sekaranh, hajah bolehlah aktifkan balik persatuan tu! Eh? Kenapa atas bahu sayalak?"
Eh! Kenapa saya lak?
Apapun ,

No comments: