Tuesday, December 14, 2010

Tulis...delete, tulis delete...!!!!!!!!!!!!

3 hari lepas saya dihubungi En W. Beliau perkenalkan diri dan menyatakan hajatnya menalipon . Beliau minta saya menjadi salah seorang kolumnis salah sebuah majalah pendidikan yang akan dilancarkan Januari depan. Pening juga saya memikirkannya! Apa yang nak saya tuliskan sebab saya bukanlah seorang penulis yang baik!Kata En W,' Puan tilislah apa sahaja yang ada kaitan dengan kepakaran puan!".
Beberapa saat saya memerah otak untuk mencari tajuk yang hendak ditulis.Dalam pada berusaha sedaya upaya untuk mencari tajuk yang sesuai saya terus menjawab " ok, bila nak dihantar bahan tu?". Anih betul saya rasa diri ini kerana terlalu sukar untuk menjawab tidak boleh!atau tidak kuasa!
Lantaran itu sudah dua malam saya mengadap komputer. Tulis , delete, tulis delete, tulis delete....tulis delete...sampai bila macam ni?
Tapi nampaknya malam ini ok sikit....sudah mula nampak jalan.....jangan tersesat sudah!

3 comments:

Hjh Noralenna Abbas said...

Semoga dipermudahkanNya.

z a t i e said...

makcik, good luck!
mudahan2an hasil dr tulisan tu dpt mberi kesan kpd semua wrga pendidik..zatie support 101% :)

Norbi Husin said...

OK, TQ.