Tuesday, March 24, 2009

Teman ...

Dalam perjalanan ke perpustakaan pagi tadi saya menerima panggilan dari Puan F. Beliau menjemput saya ke sekolahnya . Bagi saya tak ada masalah asalkan Allah SWT memberi saya kesihatan waktu itu dan tarikh yang ditetapkan itu tidak bertembung dengan jemputan lain. 'Bila tu?", saya cepat bertanyanya sebaik beliau menyampaikan hajatnya. Aduh! geli juga hati,.. bila saya mendengar tarikh yang dimaklumkannya itu 4 bulan dari sekarang.
Ya! Pasti saya akan ke sana dan akan memenohi undangannya. Yang penting Allah SWT mengizinkannya dan beliau mengirimkan plan untuk sampai ke sekolahnya. Maklumlah....tempat tak pernah pergi takut sesat-barat lagi....
Dan saya juga mendapat berita baik pagi ini.Izan menalipon saya memberitahu tentang prestasi ujiannya dua minggu lepas.
Saya sentiasa berdoa semoga , el, ed dan Izan akan menjadi manusia yang berguna kepada agama ,bangsa dan negara. Gua caya luuuuuuuuuu!

No comments: